جدول | بازار خودرو همچنان در کمای مطلق

نرخ ارز در بازار آزاد از روز گذشته باز هم افت محدودی پیدا کرد و همین موضوع باعث شد رکود بازار خودرو به صورت عمیق‌تری احساس شود.
جدول | بازار خودرو همچنان در کمای مطلق
کد خبر : ۶۴۰۸۴

بازار خودرو امروز هم نوسانی نداشت و قیمت‌ها تغییر اندکی داشتند.

اغلب خودرو‌های داخلی و مونتاژی بدون تغییر نسبت به روز گذشته به فروش می‌رسند، اما در این میان قیمت بسیاری از محصولات ایران‌خودرو و بهمن‌موتور کاهشی است.

نرخ ارز در بازار آزاد از روز گذشته باز هم افت محدودی پیدا کرد و همین موضوع باعث شد رکود بازار خودرو به صورت عمیق‌تری احساس شود. با توجه به نرخ‌های وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو از صبح امروز تغییر چندانی ندارد.

قیمت خودرو‌های داخلی
قیمت خودرو‌های داخلی به غیر از محصولات ایران‌خودرو، باثبات گزارش می‌شود. ساینا S دوگانه‌سوز یکی از معدود خودرو‌های با سوخت CNG در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای امروز تنها یک میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۴۵۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G استاندارد دیگر محصول تولیدی و رده‌بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که برخلاف برادر کوچک‌تر خود، یک میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به نرخ ۷۵۴ میلیون تومان قابل خریداری است. دنا پلاس ۶ سرعته توربو یکی از پرقدرت‌ترین محصولات داخلی است که از صبح امروز دو میلیون تومان گران‌تر شده و در کانال ۹۵۰ میلیون تومانی معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده‌بالای ایران‌خودرو است که از صبح امروز افت سه میلیون تومانی پیدا کرده و با ۸۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

جدول | بازار خودرو همچنان در کمای مطلق

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر